Ydelser
Forside »
Ydelser
Uagtet at mange behov i en salgsledelse/salgsorganisation kan være generiske, så skræddersyr vi vores løsninger/leverancer til enhver opgave.
Brancher, kulturer, organisationer, kompetencer, omfang på opgaverne og startkompetencer er forskellige fra virksomhed til virksomhed.
Generelt vil en opgave løses ud fra følgende proces
- En klar målsætning med enhver opgave/kursus
- Kick-off møde
- Foranalyse
- Design af skræddersyede materialer/workshops
- Godkendelse fra firmaets ledelse
- Gennemførsel af træning/kurset
- Design af Best practice
- Test/eksamen
- Implementering samt mål af KPI
- Ekstern/Intern opfølgning og vedligehold af kompetencer/KPI mål
- Månedsopfølgning med ledelsen
- Tilsikring af eksekvering af salgsorganisationen
I det efterfølgende kan du læse et lille overblik over de mest gængse ydelser som vi udbyder:
Salgsledelsen
- Strategisk rådgivning omkring virksomhedens salgsstrategi & position på markedet
- Strategisk rådgivning omkring virksomhedens finansielle mål
- Coaching/sparring omkring optimering af salgsorganisationen potentiale ift. markedet
- Drøftelse af segmentering for markedet
- Salgsproces lean
- Sambesøg/samlytskoncept
- Målstyring & målstyringscoaching
- Optimering af forskellige personprofiler
- Skabelse af en salgskultur
- Priskoncept til markedet
- Aflønnings/incentive koncept til salg/salgsledelse
- CRM opbygning samt disciplin
- Pibeline styring
- Kompetenceudvikling af salgsledelsen indenfor generel salgsledelse
- Train the trainer
Salgsorganisationen
- Værdibaseret salg
- Salgsakademier
- Mødebookning/telesalg
- Salgsproces lean
- KAM
- Kundeservice/interne sælgere
- Sambesøg
- Præsentationsteknik
- Forhandlingsteknik
- Forankring af viden og Best Practice
Alle ydelser vil blive uddybet på det første møde.