Chris Edwards

Den engelske salgstræner Chris Edwards regnes i dag for at være en af Vestens mest kompetente salgstrænere. Chris Edwards er bosat i Canada, hvor han afholder firmatilpassede seminarer.

Forud for sin karriere som salgstræner har Chris Edwards erfaring som sælger på alle niveauer, og han har på trods af sin relativt unge alder arbejdet aktivt med mere end 1500 virksomheder over hele verden. Mere end 600.000 sælgere har deltaget på hans 10 dages seminar, ”9 steps towards the professional salesperson”.

Kompromiløs 

Chris Edwards er en kompromisløs, jordnær og praktisk anlagt salgstræner med valgsproget: ”Der findes ikke dumme kunder, udelukkende middelmådige sælgere.”

SalesPartners A/S er stolte af at kunne præsentere hele DVD serien med Chris Edwards’ 9 moduler på 16 forskellige sprog.

De 9 moduler

Den professionelle sælger

  • 8 karakteristika som kendetegner den professionelle sælgers adfærd
  • Målsætningsprocessens 7 skridt
  • 5 skridt imod effektiv planlægning og effektivitet

Sådan øger du din telefon effektivt

  • Den mentale opladning ved opsøgende telefonsalg
  • 7 grundregler for effektiv mødebookning
  • Hvordan bryder du igennem til beslutningstageren?
  • 4 indgangsvinkler til mødebookning
  • Hvordan differentierer du dig og får booket møde?
  • Hvordan overvinder du beslutningstagerens 5 afvisende indvendinger?
  • Sådan vendes en kundeforespørgsel til et personligt møde

Behovsanalyse via en effektiv spørgeteknik

  • Effektiv forberedelse til det første møde
  • Det første møde med beslutningstageren
  • 3 hovedkriterier som skal vurderes i relation til din spørgeteknik

Sådan forbereder du din præsentationsteknik

  • Sådan forbereder du dig til det afgørende møde
  • De 8 gængse fejltagelser ved en gruppe-præsentation
  • Hvordan åbner du din præsentation så du kan kontrollere mødet
  • Sådan involverer du mødedeltagerne
  • Hvordan bruges WIIFM- EFUB-principperne til at stimulere kundens unikke behov når løsningen præsenteres?
  • Hvordan afsluttes præsentationen kombineret med at handlingsplanen præsenteres?

Effektiv indvendingsbehandling

  • Hvad er en indvending, og hvad signalerer kunden med sin indvending?
  • Indvendinger kontra hindringer
  • 5 effektive trin i indvendingsbehandlingen
  • Gennemgang af kundens 11 hyppige indvendinger

Sådan overvinder du din egen prisangst

  • Hvorfor opstår kundens prismodstand?
  • Sælgerens egen prisindvending
  • 3 generelle karakteristiske som kendetegner nutidens professionelle indkøbere
  • Sælgerens udvikling af sin egen prisangst i 4 stadier
  • 4 metoder til at overvinde din prisangst

Købssignaler, testafslutninger og den endelige afslutning

  • Den rette timing i afslutningen
  • Hvordan genkender du de ægte købssignaler?
  • Hvordan tester du kundens købssignaler?
  • 8 effektive afslutningsteknikker
  • Sådan får du referencer fra din nye kunde

Den professionelle forhandler

  • 7 grundregler for en succesfuld forhandling
  • 6 skridt til at strukturere din forhandlingstaktik
  • 13 forhandlingstaktikker og modtrækkene hertil

Kundeloyalitet via en exceptionel kundeservice

  • 6 forudsætninger for en exceptionel kundeservice
  • En 6-skridts analyse af kundeservice i din virksomhed
  • Hvordan håndteres den umulige kunde?
  • 7 årsager til at kunder skifter leverandør